HTML

Made in Germany!

Egy magyar jogász-vízilabdázó történetei Németországból...

Friss topikok

  • juc003: szia. hát látom nem ír ide senki. goldoltam írok. :) már megint olyan jót nevettem. :)) hogy német... (2009.07.14. 21:38) A téliszalámi összeköt?
  • Terence007: Neked nem a Coca-Colát kéne reklámozni, hanem a Durex-et... (2009.04.21. 21:05) Póker-arcok
  • Kása: :D Nem rossz... de nincs mixer. Cukrászda van. Kezdem akkor a végén...:) (2009.04.08. 03:08) Maugli vs. Szerb Góliát
  • cien anos de soledad: Kedves Balázs! Lenne itthon is egy lehetőség : mail.google.com/mail/?ui=1&view=att&th=1203cb2d3092... (2009.03.28. 16:26) Megérkezés- első "benyomások"

Linkblog

2009.04.18. 18:04 Kása

Póker-arcok

Rég írtam már, de nem azért, mert elszállt az ihlet, vagy akár az internet, inkább a jó időre fognám... Viszont nagyon szívderítő látvány a blog látogatottsági statisztikája, napi kb. 10-14 letöltéssel, úgyhogy lassan megkérdezem a Coca-Colát, hogy akar-e nálam hirdetni...:)

A múltkori meccs - a nagy visszavágó - akkora botrányba fulladt, amit Gerendás mester is megirigyelne. Közhellyel élve, a medence a hazai csapatnak lejtett, de olyan szinten, hogy talán leginkább vízesésről lehetne beszélni: rengeteg ötméterest, kiállítást, támadóhibát fújtak ellenünk... Az i-re az tette fel a pontot, hogy a 2. személyi hibámra a bíró közölte, hogy ez már a 3. volt, vagyis végleg ki vagyok állítva!

Ebből aztán jó nagy botrány kerekedett. Engem reklamálásért nemhogy a lelátóra száműztek, hanem még az uszodából is kitiltottak, pedig én csak udvariasan (hisz ismertek) rákérdeztem, hogy az 1 után miért a 3 jön?? Nem maradtam sokáig egyedül az öltözőben, mert gyorsan utánam küldték a bírók a csapatkapitányunkat is, aki állítólag már kevésbé volt udvarias... Így mi ketten már nem láthattunk, hogy a meccs méltó befejezéseképpen időntúli büntetővel nyert az ellenfél (15-14), no comment.

Ami az egyetemet illeti, nagyon pozitívan csalódtam. Az órák sokkal tartalmasabbak, sokkal gyakorlat-közelibbek mint otthon: Például a vállalati jog tanárom különböző adóelkerülési trükköket ismertetett már rögtön az első órán! Azért olyan nagy tanulás még nincs, egyenlőre inkább az egyetem kávézójában vagyok fellehető, mint a könyvtárában.

Ami még a kávézónál is menőbb, az a várost kettészelő folyó, a Neckar füves strandja! Itt jó időben midig majális hangulat uralkodik, grillezés, foci, bikinis csajok, amit akarsz. Szóval azért el lehet itt lenni Németországban, még akkor is ha néha rád szólnak ha nem szelektíven gyűjtöd a szemetet...

Még nagyon más mint otthon, hogy például csövessel eddig csak eggyel találkoztam, igaz ő veri a teljes magyar mezőnyt. „I am a sex instructor, the fist lesson is free” feliratú póló volt rajta, és három nyelven tudta elmondani, hogy a Tokio Hotel együttes felgyújtására gyűjti a pénzt...sokan adtak is neki...

Fix program a heti órarendben a szerda esti póker, az alábbi illusztris társasággal:

Patrick, (Németország), aki nélkül nem tudnám, hogy Németországban 35 euróba kerül egy utcai hugyozás... Miután egy közös buliból hazafelé tettenérték őt a rend őrei, a berögződött rutin szerint javasoltam, hogy kérdezzen rá, „van-e esetleg más megoldás is...”. Szerencsére nem hallgatott rám, mert mint utóbb megtudtam, ezért a mondatért itt szó nélkül hűvösre tesznek...


 Feri, az egyetlen magyar ismerősöm, aki két leosztás között nagy büszkén mesélte, hogy ugyan a német még nem megy túl jól, de már szóba elegyedett egy német lakótársával a kóter lécsőfordulójában, aki szívélyesen meghívta őt a szombati „Málna buliba” (Himbeeren party). Szerencsére Patrick megkímélte egy rossz élménytől, mikor röhögéstől fuldokolva felvilágosította, hogy itt a málna a melegek fedőneve.


 Islam (Törökország), aki pókerben totál kezdő, a szabályokat másfél óráig kellett neki magyarázni. Aztán persze kifosztott mindenkit.

 

A végére hagytam a szerb Spiro-t, aki ellen Belgrádban büntetőeljárás van folyamatban, úgyhogy biztos ami biztos gyorsan kijött ide Erasmussal... Kétrendbeli súlyos testi sértés a vád, állítólag a két sértett rugdosni kezdte a kocsiját, amit Spiro saját elmondása szerint mindigis nehezen viselt.

Természetesen őt hagyjuk nyerni...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://madeingermany.blog.hu/api/trackback/id/tr791072982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juc003 2009.04.18. 21:43:12

Sziaaaa!
azt hiszem én megéreztem, hogy mikor lesz egy kis időd az írásra. Szerintem én vagyok az első, aki olvassa, vagy ha nem, biztos az első, aki kommentálja. :)
Az idő itt is szép, és majális itt is van, csak nem folyó parton, nem bikinis csajokkal, hanem símaszkos tüntetőkkel a parlament előtt. :(
A póker itt is hódít,pl a tv-nen. A jó kis filmek helyett, Zimányi Linda, Kovi, meg hasonlók küzdenek a zsetonokkal.

Hmmm, és a szakdolgozatom még mindig nincs kész. :'(

Ja, és még mindig úgy gondolom, ha nem jönne össze a jogi pálya, írj könyvet. :)

Terence007 2009.04.21. 21:05:35

Neked nem a Coca-Colát kéne reklámozni, hanem a Durex-et...
süti beállítások módosítása